Masz prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki – bez podawania powodu (choć będzie nam miło, jeśli podzielisz się opinią).
Jak zwrócić produkt?
1. Zgłoszenie: Pobierz, wydrukuj, wypełnij i dołącz do przesyłki formularz zwrotu.
2. Dostarczenie: Wyślij przesyłkę kurierem (koszt wysyłki po stronie Zamawiającego) lub samodzielnie dostarcz produkt do jednego z naszych sklepów (0 zł):
• Drink Drink | Wine&Spirits | Shop
ul. Księcia Janusza I Starego 21,
05-500 Piaseczno
• Drink Drink | Wine&Spirits | Shop
ul. Klimczaka 17,
02-972 Warszawa
3. Zwrot pieniędzy: Środki zwracane są na wskazane w formularzu konto w ciągu 14 dni od przyjęcia zwrotu. Warunkiem otrzymania środków jest prawidłowo wypełniony formularz oraz zwrot towaru w niepogorszonym stanie.
Reklamacje
Jak złożyć reklamację?
1. Zgłoszenie: Pobierz, wydrukuj, wypełnij i dołącz do przesyłki formularz reklamacji.
2. Dostarczenie: Wyślij przesyłkę kurierem (koszt wysyłki po stronie Zamawiającego) lub samodzielnie dostarcz produkt do jednego z naszych sklepów (0 zł):
• Drink Drink | Wine&Spirits | Shop
ul. Księcia Janusza I Starego 21,
05-500 Piaseczno
• Drink Drink | Wine&Spirits | Shop
ul. Klimczaka 17,
02-972 Warszawa
3. Decyzja: Na reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni.
4. Rozwiązanie: Możemy wymienić produkt, zwrócić pieniądze lub zaproponować inne rozwiązanie. W przypadku uznania reklamacji koszt zwrotu towaru zostanie zwrócony Klientowi.
Co zrobić w przypadku uszkodzonej przesyłki?
1. Sprawdź przesyłkę przy odbiorze w obecności kuriera. Jeśli jest uszkodzona nie przyjmuj jej.
2. Jeśli jest to niemożliwe rozpatrzymy reklamację zgodnie z powyższymi wytycznymi.
Platforma ODR
Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii. Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet. Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę. Platformę ODR odnajdziesz pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage